הרב שפירא: "השר כהנא אמר לי 'אני לא עובד אצל ליברמן, רק אצל עצמי'"

מהדורת הבוקר 1 Comment on הרב שפירא: "השר כהנא אמר לי 'אני לא עובד אצל ליברמן, רק אצל עצמי'"

מקורבו של האדמו"ר מגור, הרב יצחק שפירא בשיחה עם 'קול חי': "הממשלה רודפת אותנו בכל דרך שהיא ואנחנו זועקים מנהמת לבנו נגד הנקמה הזו. נפגשתי עם השר מתן כהנא כדי להבין למה הוא נכנע לליברמן. הופתעתי כשאמר לי שזה בכלל לא ליברמן, אלא הוא בעצמו כי יש לו רבנים משלו"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מקורבו של האדמו"ר מגור ושליחו לעיר ערד, הרב יצחק שפירא שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר על גזירות הממשלה: "הלב נשבר, אנחנו חיים בתקופה שכנראה עוד לא הייתה מאז קום המדינה, שיש ממשלה ששמה לעצמה כמטרה לקעקע את כל חומות הדת, לכלות ולהשמיד את הסטטוס קוו. רוב מניין ובני של רבני ודייני ישראל טוענים בצורה הכי ברורה שהכל נוגד את רוח הדת ואת ההלכה".

"החרדים לא נלחמים בממשלה", מבהיר הרב שפירא "כשבאים ורודפים אותנו בכל דרך אפשרית, בכשרות שלפי רוב הרבנים אינה כשרות, הגיור אינו גיור וחילולי שבת שרוצים לעשות ומתווה הכותל – אנחנו זועקים מנהמת ליבנו ומבקשים מהממשלה להפסיק ללחום בנו. למה להם לעשות את הדברים האלה?"

הוא סיפר על פגישתו עם השר לשירותי דת, שהוא גם קרוב משפחתו: "השר כהנא אמר לי 'יש לי את הרבנים של ואני כשר הדתות חושב שכך אני צריך להתנהג'. זה שהוא שר הדתות של כל עם ישראל וזה שרוב רבני ישראל ודייני, וגדולי ישראל חושבים שכל מה שהוא עושה זה בסתירה מוחלטת לתורה – זה לא בדיוק מדבר אליו לצערי הרב. זו לא מלחמה, אלא תחינה".

הרב שפירא הוסיף: "עם כל הכוח והעוצמה שיש לנו כאן בארץ ישראל – אנחנו צריכים סיעתא דשמיא. לפני 1955 שנה היו לנו גם צבאות וגם מצביאים גדולים וגלינו מארצנו כי התרסנו כלפי שמים ואנחנו צריכים להיות מאוד זהירים".

עוד אמר הרב שפירא: "על הממשלה הזו אני אומר: 'יתמו חטאים ולא חוטאים'. צריך למצוא את הדרכים שהם יבינו שלא מרוויחים כלום ממלחמה נגד הדת. בתחבולות תעשה מלחמה. עוד נחזיר את הסטטוס קוו למה שהיה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    להיות שליח של הרבי מגור למען שהיא באמת מהקהילות היפות בכל ערי הארץ שיודעים את השס בעל פה על ערד היגעתי לשמה בעוד 3 שנים הבנים והבנות כמו כל תושב ערד אחר כל כך גדולה שירותי הדת כוללים והמועצה דתית פוטר את נציג גור של ערד